diplomski rad
Jamski objekti, njihov prostorni raspored i značenje u organizaciji naselja vučedolske kulture na primjeru s lokaliteta Vučedol-Kukuruzište Streim

Romac, Niko
Sveučilište u Zagrebu
Filozofski fakultet
Odsjek za arheologiju

Citirajte ovaj rad

Romac, N. (2022). Jamski objekti, njihov prostorni raspored i značenje u organizaciji naselja vučedolske kulture na primjeru s lokaliteta Vučedol-Kukuruzište Streim (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:606126

Romac, Niko. "Jamski objekti, njihov prostorni raspored i značenje u organizaciji naselja vučedolske kulture na primjeru s lokaliteta Vučedol-Kukuruzište Streim." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:606126

Romac, Niko. "Jamski objekti, njihov prostorni raspored i značenje u organizaciji naselja vučedolske kulture na primjeru s lokaliteta Vučedol-Kukuruzište Streim." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:606126

Romac, N. (2022). 'Jamski objekti, njihov prostorni raspored i značenje u organizaciji naselja vučedolske kulture na primjeru s lokaliteta Vučedol-Kukuruzište Streim', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, citirano: 19.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:606126

Romac N. Jamski objekti, njihov prostorni raspored i značenje u organizaciji naselja vučedolske kulture na primjeru s lokaliteta Vučedol-Kukuruzište Streim [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; 2022 [pristupljeno 19.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:606126

N. Romac, "Jamski objekti, njihov prostorni raspored i značenje u organizaciji naselja vučedolske kulture na primjeru s lokaliteta Vučedol-Kukuruzište Streim", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:606126

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.