prikaz prve stranice dokumenta Digitalni marketing u narodnim knjižnicama
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Digitalni marketing u narodnim knjižnicama

Radić, Tina
Sveučilište u Zagrebu
Filozofski fakultet
Odsjek za informacijske i komunikacijske znanosti

Citirajte ovaj rad

Radić, T. (2020). Digitalni marketing u narodnim knjižnicama (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:146722

Radić, Tina. "Digitalni marketing u narodnim knjižnicama." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:146722

Radić, Tina. "Digitalni marketing u narodnim knjižnicama." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:146722

Radić, T. (2020). 'Digitalni marketing u narodnim knjižnicama', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, citirano: 23.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:146722

Radić T. Digitalni marketing u narodnim knjižnicama [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; 2020 [pristupljeno 23.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:146722

T. Radić, "Digitalni marketing u narodnim knjižnicama", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:146722

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.