diplomski rad
Integracija govorno-jezično rehabilitirane djece na primjeru nastave hrvatskog jezika u osnovnoj školi

Praznik, Lovro
Sveučilište u Zagrebu
Filozofski fakultet
Odsjek za fonetiku
Sveučilište u Zagrebu
Filozofski fakultet
Odsjek za etnologiju i kulturnu antropologiju

Citirajte ovaj rad

Praznik, L. (2020). Integracija govorno-jezično rehabilitirane djece na primjeru nastave hrvatskog jezika u osnovnoj školi (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:557823

Praznik, Lovro. "Integracija govorno-jezično rehabilitirane djece na primjeru nastave hrvatskog jezika u osnovnoj školi." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:557823

Praznik, Lovro. "Integracija govorno-jezično rehabilitirane djece na primjeru nastave hrvatskog jezika u osnovnoj školi." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:557823

Praznik, L. (2020). 'Integracija govorno-jezično rehabilitirane djece na primjeru nastave hrvatskog jezika u osnovnoj školi', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, citirano: 28.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:557823

Praznik L. Integracija govorno-jezično rehabilitirane djece na primjeru nastave hrvatskog jezika u osnovnoj školi [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet; 2020 [pristupljeno 28.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:557823

L. Praznik, "Integracija govorno-jezično rehabilitirane djece na primjeru nastave hrvatskog jezika u osnovnoj školi", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, Zagreb; Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:557823

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.