pid,type,title,authors,mentors,source_title,published_date,url,doi,isbn,issn,eissn fpzg:2487,thesis,"Doprinos festivala imidžu Umaga kao turističke destinacije","Tutmić, Ilma",,,,,,,, fpzg:2486,thesis,"Prepoznatljivost brenda Red Bull kroz sport u Hrvatskoj","Kalea, Kristina",,,,,,,, fpzg:2489,thesis,"Stvaranje identiteta i imidža Hrvatske nakon ulaska u Europsku uniju","Šeremet, Ela",,,,,,,, fpzg:2500,thesis,"Rebrendiranje rukometnog kluba Osijek na društvenim mrežama","Josić, Tena",,,,,,,, fpzg:2497,thesis,"Stereotipni prikazi stranih zemalja na portalu Punkufer","Barlek, Iva",,,,,,,, fpzg:2502,thesis,"Strategije odnosa s javnošću globalnih kozmetičkih brendova - analiza društvenih mreža Fenty beauty, Rare beauty i Rhode","Ivoković, Marina",,,,,,,, fpzg:2499,thesis,"Strategije osobnog brendiranja gradonačelnice Sarajeva Benjamine Karić na Instagramu","Barišić, Lucija",,,,,,,, fpzg:2498,thesis,"Uloga društvenih mreža u promociji filmova - studija slučaja Barbie","Habek, Paula",,,,,,,, ffzg:11857,dissertation,"Konceptualizacija vjerodostojnosti konvergentnih medija – obilježja sadržaja, percepcija medijskih djelatnika i publike","Lechpammer, Stela",,,,,,,, fpzg:2270,thesis,"Brendiranje Zagreba kao održive kontinentalne turističke destinacije","Majdić, Tinea",,,,,,,, fpzg:2271,thesis,"Brendiranje tradicionalnih hrvatskih prehrambenih proizvoda","Vidaković, Ivana",,,,,,,, fpzg:2211,thesis,"Promocija turističkih destinacija na Instagram profilu Kristijana Iličića","Hajduk, Tina",,,,,,,, fpzg:2272,thesis,"Uloga filma u promociji Hrvatske kao turističke destinacije od 1990-ih","Ibrulj, Emili",,,,,,,, fpzg:2028,thesis,"Komunikacija predsjednika Volodomira Zelenskog na društvenim mrežama za vrijeme rata u Ukrajini","Karačić, Ana",,,,,,,, fpzg:2029,thesis,"Mobilizirajući učinak društvenih mreža u #FreeBritney pokretu","Kristić, Paula",,,,,,,, fpzg:2025,thesis,"Novi imidž radija pod utjecajem Instagrama i Tik Toka: primjer Narodnog, Otvorenog, Antene Zagreb i Radija Dalmacije","Dragičević, Mihaela",,,,,,,, fpzg:2024,thesis,"Svekanalna komunikacija u IT industriji: Studija slučaja tvrtke Croz","Bošnjaković, Terezija",,,,,,,, fpzg:2026,thesis,"Uloga društvenih mreža u brendiranju Istre kao turističke destinacije","Honović, Petra",,,,,,,, fpzg:2027,thesis,"Uloga društvenih mreža u održavanju partnerskih odnosa na daljinu","Jukić, Zdravka",,,,,,,, fpzg:1972,thesis,"Analiza sadržaja lifestyle rubrika na 24sata.hr, jutarnji.hr i Dnevnik.hr","Škaričić, Ivana",,,,,,,, fpzg:1970,thesis,"Analiza strukture djelatnika na radijskim postajama u Gradu Zagrebu","Tudorović, Cvita",,,,,,,, fpzg:1968,thesis,"Fascinacija medijskih publika true crime žanrom","Senjan, Tena",,,,,,,, fpzg:1967,thesis,"Izvještavanje portala Večernji.hr i Jutarnji.hr o ukrajinskim izbjeglicama i izbjeglicama druge nacionalnosti","Sabljić, Ružica",,,,,,,, fpzg:1969,thesis,"Medijska slika nacionalnih manjina na portalima Vecernji.hr, Jutarnji.hr, 24sata.hr, Net.hr i Index.hr u 2021. godini","Šebalj, Anamarija",,,,,,,, fpzg:1971,thesis,"Zastupljenost sportašica na specijaliziranim sportskim portalima u Hrvatskoj","Pavić, Leonarda",,,,,,,, fpzg:236,thesis,"Uloga novinara i urednika u agenda settingu na primjeru gradske rubrike Večernjeg lista","Lechpammer, Stela",,,,,,,,