doctoral thesis
Provjera transdijagnostičke uloge teorije uma u objašnjenju eksternaliziranih problema djece predškolske dobi

University of Zagreb
Faculty of Humanities and Social Sciences
Department of Psychology

Cite this document

Barać, B. (2023). Provjera transdijagnostičke uloge teorije uma u objašnjenju eksternaliziranih problema djece predškolske dobi (Doctoral thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:315238

Barać, Bruno. "Provjera transdijagnostičke uloge teorije uma u objašnjenju eksternaliziranih problema djece predškolske dobi." Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:315238

Barać, Bruno. "Provjera transdijagnostičke uloge teorije uma u objašnjenju eksternaliziranih problema djece predškolske dobi." Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:315238

Barać, B. (2023). 'Provjera transdijagnostičke uloge teorije uma u objašnjenju eksternaliziranih problema djece predškolske dobi', Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 01 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:315238

Barać B. Provjera transdijagnostičke uloge teorije uma u objašnjenju eksternaliziranih problema djece predškolske dobi [Doctoral thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2023 [cited 2024 October 01] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:315238

B. Barać, "Provjera transdijagnostičke uloge teorije uma u objašnjenju eksternaliziranih problema djece predškolske dobi", Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, Zagreb, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:315238

Please login to the repository to save this object to your list.