master's thesis
Analiza informacija brendiranja hrvatskog nacionalnog identiteta u svrhu turizma u kontekstu globalizacije

Horvat, Sara
University of Zagreb
Faculty of Humanities and Social Sciences
Department of information and Communication sciences

Cite this document

Horvat, S. (2022). Analiza informacija brendiranja hrvatskog nacionalnog identiteta u svrhu turizma u kontekstu globalizacije (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:397481

Horvat, Sara. "Analiza informacija brendiranja hrvatskog nacionalnog identiteta u svrhu turizma u kontekstu globalizacije." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:397481

Horvat, Sara. "Analiza informacija brendiranja hrvatskog nacionalnog identiteta u svrhu turizma u kontekstu globalizacije." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:397481

Horvat, S. (2022). 'Analiza informacija brendiranja hrvatskog nacionalnog identiteta u svrhu turizma u kontekstu globalizacije', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 29 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:397481

Horvat S. Analiza informacija brendiranja hrvatskog nacionalnog identiteta u svrhu turizma u kontekstu globalizacije [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2022 [cited 2024 November 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:397481

S. Horvat, "Analiza informacija brendiranja hrvatskog nacionalnog identiteta u svrhu turizma u kontekstu globalizacije", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:397481

Please login to the repository to save this object to your list.