doctoral thesis
Učinak poučavanja razrednomu jeziku u izobrazbi nastavnika njemačkoga

University of Zagreb
Faculty of Humanities and Social Sciences

Cite this document

Landsman Vinković, M. (2022). Učinak poučavanja razrednomu jeziku u izobrazbi nastavnika njemačkoga (Doctoral thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:558828

Landsman Vinković, Mirela. "Učinak poučavanja razrednomu jeziku u izobrazbi nastavnika njemačkoga." Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:558828

Landsman Vinković, Mirela. "Učinak poučavanja razrednomu jeziku u izobrazbi nastavnika njemačkoga." Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:558828

Landsman Vinković, M. (2022). 'Učinak poučavanja razrednomu jeziku u izobrazbi nastavnika njemačkoga', Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 26 September 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:558828

Landsman Vinković M. Učinak poučavanja razrednomu jeziku u izobrazbi nastavnika njemačkoga [Doctoral thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2022 [cited 2024 September 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:558828

M. Landsman Vinković, "Učinak poučavanja razrednomu jeziku u izobrazbi nastavnika njemačkoga", Doctoral thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:558828

Please login to the repository to save this object to your list.