Cajner Petrinec, M. (2022). Školske knjižnice u doba pandemije COVID-19 : izazovi i primjer dobre prakse na primjeru virtualnih knjižnica (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:233282
Cajner Petrinec, Mihaela. "Školske knjižnice u doba pandemije COVID-19 : izazovi i primjer dobre prakse na primjeru virtualnih knjižnica." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:233282
Cajner Petrinec, Mihaela. "Školske knjižnice u doba pandemije COVID-19 : izazovi i primjer dobre prakse na primjeru virtualnih knjižnica." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:233282
Cajner Petrinec, M. (2022). 'Školske knjižnice u doba pandemije COVID-19 : izazovi i primjer dobre prakse na primjeru virtualnih knjižnica', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 02 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:233282
Cajner Petrinec M. Školske knjižnice u doba pandemije COVID-19 : izazovi i primjer dobre prakse na primjeru virtualnih knjižnica [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2022 [cited 2024 October 02] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:233282
M. Cajner Petrinec, "Školske knjižnice u doba pandemije COVID-19 : izazovi i primjer dobre prakse na primjeru virtualnih knjižnica", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:233282