master's thesis
Školske knjižnice u doba pandemije COVID-19
izazovi i primjer dobre prakse na primjeru virtualnih knjižnica

Cajner Petrinec, Mihaela
University of Zagreb
Faculty of Humanities and Social Sciences
Department of information and Communication sciences

Cite this document

Cajner Petrinec, M. (2022). Školske knjižnice u doba pandemije COVID-19 : izazovi i primjer dobre prakse na primjeru virtualnih knjižnica (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:233282

Cajner Petrinec, Mihaela. "Školske knjižnice u doba pandemije COVID-19 : izazovi i primjer dobre prakse na primjeru virtualnih knjižnica." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:233282

Cajner Petrinec, Mihaela. "Školske knjižnice u doba pandemije COVID-19 : izazovi i primjer dobre prakse na primjeru virtualnih knjižnica." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:233282

Cajner Petrinec, M. (2022). 'Školske knjižnice u doba pandemije COVID-19 : izazovi i primjer dobre prakse na primjeru virtualnih knjižnica', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 20 March 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:233282

Cajner Petrinec M. Školske knjižnice u doba pandemije COVID-19 : izazovi i primjer dobre prakse na primjeru virtualnih knjižnica [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2022 [cited 2024 March 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:233282

M. Cajner Petrinec, "Školske knjižnice u doba pandemije COVID-19 : izazovi i primjer dobre prakse na primjeru virtualnih knjižnica", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:233282

Please login to the repository to save this object to your list.