master's thesis
Marketinške kampanje Hrvatske turističke zajednice
percepcije studenata triju hrvatskih sveučilišta

Franjić, Ema
University of Zagreb
Faculty of Humanities and Social Sciences
Department of Sociology

Cite this document

Franjić, E. (2021). Marketinške kampanje Hrvatske turističke zajednice : percepcije studenata triju hrvatskih sveučilišta (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:281456

Franjić, Ema. "Marketinške kampanje Hrvatske turističke zajednice : percepcije studenata triju hrvatskih sveučilišta." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:281456

Franjić, Ema. "Marketinške kampanje Hrvatske turističke zajednice : percepcije studenata triju hrvatskih sveučilišta." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:281456

Franjić, E. (2021). 'Marketinške kampanje Hrvatske turističke zajednice : percepcije studenata triju hrvatskih sveučilišta', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 29 March 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:281456

Franjić E. Marketinške kampanje Hrvatske turističke zajednice : percepcije studenata triju hrvatskih sveučilišta [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2021 [cited 2024 March 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:281456

E. Franjić, "Marketinške kampanje Hrvatske turističke zajednice : percepcije studenata triju hrvatskih sveučilišta", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:281456

Please login to the repository to save this object to your list.