University of Zagreb Faculty of Humanities and Social Sciences Department of Sociology
Cite this document
Franjić, E. (2021). Marketinške kampanje Hrvatske turističke zajednice : percepcije studenata triju hrvatskih sveučilišta (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:281456
Franjić, Ema. "Marketinške kampanje Hrvatske turističke zajednice : percepcije studenata triju hrvatskih sveučilišta." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:281456
Franjić, Ema. "Marketinške kampanje Hrvatske turističke zajednice : percepcije studenata triju hrvatskih sveučilišta." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:281456
Franjić, E. (2021). 'Marketinške kampanje Hrvatske turističke zajednice : percepcije studenata triju hrvatskih sveučilišta', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 06 September 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:281456
Franjić E. Marketinške kampanje Hrvatske turističke zajednice : percepcije studenata triju hrvatskih sveučilišta [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2021 [cited 2024 September 06] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:281456
E. Franjić, "Marketinške kampanje Hrvatske turističke zajednice : percepcije studenata triju hrvatskih sveučilišta", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:281456