University of Zagreb Faculty of Humanities and Social Sciences Department of Pedagogy
Cite this document
Mišić, M. (2020). Kritičko-teorijsko promišljanje školske reforme i primjer Jedinstvene škole u Češkoj (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:252792
Mišić, Magdalena. "Kritičko-teorijsko promišljanje školske reforme i primjer Jedinstvene škole u Češkoj." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:252792
Mišić, Magdalena. "Kritičko-teorijsko promišljanje školske reforme i primjer Jedinstvene škole u Češkoj." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:252792
Mišić, M. (2020). 'Kritičko-teorijsko promišljanje školske reforme i primjer Jedinstvene škole u Češkoj', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 28 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:252792
Mišić M. Kritičko-teorijsko promišljanje školske reforme i primjer Jedinstvene škole u Češkoj [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2020 [cited 2025 January 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:252792
M. Mišić, "Kritičko-teorijsko promišljanje školske reforme i primjer Jedinstvene škole u Češkoj", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:252792