University of Zagreb Faculty of Humanities and Social Sciences Department of information and Communication sciences
Cite this document
Vukašinović, J. (2020). Primjena agenta za razgovor u ugostiteljskom poduzeću sa svrhom razvoja korisničke usluge (Undergraduate thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:473372
Vukašinović, Jurica. "Primjena agenta za razgovor u ugostiteljskom poduzeću sa svrhom razvoja korisničke usluge." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:473372
Vukašinović, Jurica. "Primjena agenta za razgovor u ugostiteljskom poduzeću sa svrhom razvoja korisničke usluge." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:473372
Vukašinović, J. (2020). 'Primjena agenta za razgovor u ugostiteljskom poduzeću sa svrhom razvoja korisničke usluge', Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 29 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:473372
Vukašinović J. Primjena agenta za razgovor u ugostiteljskom poduzeću sa svrhom razvoja korisničke usluge [Undergraduate thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2020 [cited 2024 November 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:473372
J. Vukašinović, "Primjena agenta za razgovor u ugostiteljskom poduzeću sa svrhom razvoja korisničke usluge", Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:473372