University of Zagreb Faculty of Humanities and Social Sciences Department of Sociology
Cite this document
Topol, M. (2024). Utjecaj različitih stilova rukovođenja razreda na motivaciju učenika u srednjoškolskoj nastavi sociologije (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:166885
Topol, Mihaela. "Utjecaj različitih stilova rukovođenja razreda na motivaciju učenika u srednjoškolskoj nastavi sociologije." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:166885
Topol, Mihaela. "Utjecaj različitih stilova rukovođenja razreda na motivaciju učenika u srednjoškolskoj nastavi sociologije." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:166885
Topol, M. (2024). 'Utjecaj različitih stilova rukovođenja razreda na motivaciju učenika u srednjoškolskoj nastavi sociologije', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 26 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:166885
Topol M. Utjecaj različitih stilova rukovođenja razreda na motivaciju učenika u srednjoškolskoj nastavi sociologije [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2024 [cited 2024 November 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:166885
M. Topol, "Utjecaj različitih stilova rukovođenja razreda na motivaciju učenika u srednjoškolskoj nastavi sociologije", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:166885