master's thesis
Ispitivanje integracije djece romske nacionalne manjine kroz pogled nastavnika u osnovnim školama u Međimurskoj županiji

Makovec, Barbara
University of Zagreb
Faculty of Humanities and Social Sciences
Department of Sociology

Cite this document

Makovec, B. (2024). Ispitivanje integracije djece romske nacionalne manjine kroz pogled nastavnika u osnovnim školama u Međimurskoj županiji (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:547025

Makovec, Barbara. "Ispitivanje integracije djece romske nacionalne manjine kroz pogled nastavnika u osnovnim školama u Međimurskoj županiji." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:547025

Makovec, Barbara. "Ispitivanje integracije djece romske nacionalne manjine kroz pogled nastavnika u osnovnim školama u Međimurskoj županiji." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:547025

Makovec, B. (2024). 'Ispitivanje integracije djece romske nacionalne manjine kroz pogled nastavnika u osnovnim školama u Međimurskoj županiji', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 29 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:547025

Makovec B. Ispitivanje integracije djece romske nacionalne manjine kroz pogled nastavnika u osnovnim školama u Međimurskoj županiji [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2024 [cited 2024 November 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:547025

B. Makovec, "Ispitivanje integracije djece romske nacionalne manjine kroz pogled nastavnika u osnovnim školama u Međimurskoj županiji", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:547025

Please login to the repository to save this object to your list.