prikaz prve stranice dokumenta Tehnike nastave orijentirane na djelovanje učenika na temu nastavne jedinice "Identitet i tradicionalne vrijednosti"
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Tehnike nastave orijentirane na djelovanje učenika na temu nastavne jedinice "Identitet i tradicionalne vrijednosti"

Dumić, Gordana
University of Zagreb
Faculty of Humanities and Social Sciences
Department of Sociology

Cite this document

Dumić, G. (2023). Tehnike nastave orijentirane na djelovanje učenika na temu nastavne jedinice "Identitet i tradicionalne vrijednosti" (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:625146

Dumić, Gordana. "Tehnike nastave orijentirane na djelovanje učenika na temu nastavne jedinice "Identitet i tradicionalne vrijednosti"." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:625146

Dumić, Gordana. "Tehnike nastave orijentirane na djelovanje učenika na temu nastavne jedinice "Identitet i tradicionalne vrijednosti"." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:625146

Dumić, G. (2023). 'Tehnike nastave orijentirane na djelovanje učenika na temu nastavne jedinice "Identitet i tradicionalne vrijednosti"', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 12 May 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:625146

Dumić G. Tehnike nastave orijentirane na djelovanje učenika na temu nastavne jedinice "Identitet i tradicionalne vrijednosti" [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2023 [cited 2024 May 12] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:625146

G. Dumić, "Tehnike nastave orijentirane na djelovanje učenika na temu nastavne jedinice "Identitet i tradicionalne vrijednosti"", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, Zagreb, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:625146

Please login to the repository to save this object to your list.