Korištenje alata digitalnog marketinga na društvenim mrežama narodne knjižnice u svrhu dopiranja do većeg broja korisnika u zajednici na primjeru Kluba kreativnog pisanja
University of Zagreb Faculty of Humanities and Social Sciences Department of information and Communication sciences
Cite this document
Boban Vlahović, R. (2022). Korištenje alata digitalnog marketinga na društvenim mrežama narodne knjižnice u svrhu dopiranja do većeg broja korisnika u zajednici na primjeru Kluba kreativnog pisanja (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:914696
Boban Vlahović, Ramona. "Korištenje alata digitalnog marketinga na društvenim mrežama narodne knjižnice u svrhu dopiranja do većeg broja korisnika u zajednici na primjeru Kluba kreativnog pisanja." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:914696
Boban Vlahović, Ramona. "Korištenje alata digitalnog marketinga na društvenim mrežama narodne knjižnice u svrhu dopiranja do većeg broja korisnika u zajednici na primjeru Kluba kreativnog pisanja." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:914696
Boban Vlahović, R. (2022). 'Korištenje alata digitalnog marketinga na društvenim mrežama narodne knjižnice u svrhu dopiranja do većeg broja korisnika u zajednici na primjeru Kluba kreativnog pisanja', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 05 June 2023, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:914696
Boban Vlahović R. Korištenje alata digitalnog marketinga na društvenim mrežama narodne knjižnice u svrhu dopiranja do većeg broja korisnika u zajednici na primjeru Kluba kreativnog pisanja [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2022 [cited 2023 June 05] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:914696
R. Boban Vlahović, "Korištenje alata digitalnog marketinga na društvenim mrežama narodne knjižnice u svrhu dopiranja do većeg broja korisnika u zajednici na primjeru Kluba kreativnog pisanja", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:914696