master's thesis
Stavovi učenika o subjektivnosti nastavnika pri usmenoj provjeri znanja

Ahac, Isabela
University of Zagreb
Faculty of Humanities and Social Sciences
Department of Pedagogy

Cite this document

Ahac, I. (2022). Stavovi učenika o subjektivnosti nastavnika pri usmenoj provjeri znanja (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:971063

Ahac, Isabela. "Stavovi učenika o subjektivnosti nastavnika pri usmenoj provjeri znanja." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:971063

Ahac, Isabela. "Stavovi učenika o subjektivnosti nastavnika pri usmenoj provjeri znanja." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:971063

Ahac, I. (2022). 'Stavovi učenika o subjektivnosti nastavnika pri usmenoj provjeri znanja', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 28 March 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:971063

Ahac I. Stavovi učenika o subjektivnosti nastavnika pri usmenoj provjeri znanja [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2022 [cited 2024 March 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:971063

I. Ahac, "Stavovi učenika o subjektivnosti nastavnika pri usmenoj provjeri znanja", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:971063

Please login to the repository to save this object to your list.