University of Zagreb Faculty of Humanities and Social Sciences Department of Psychology
Cite this document
Bunoza, B. (2019). Akademsko varanje na tehničkim fakultetima: uloga motivacije za učenje i kontekstualnih faktora (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:726167
Bunoza, Barbara. "Akademsko varanje na tehničkim fakultetima: uloga motivacije za učenje i kontekstualnih faktora." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:726167
Bunoza, Barbara. "Akademsko varanje na tehničkim fakultetima: uloga motivacije za učenje i kontekstualnih faktora." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:726167
Bunoza, B. (2019). 'Akademsko varanje na tehničkim fakultetima: uloga motivacije za učenje i kontekstualnih faktora', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 03 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:726167
Bunoza B. Akademsko varanje na tehničkim fakultetima: uloga motivacije za učenje i kontekstualnih faktora [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2019 [cited 2024 December 03] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:726167
B. Bunoza, "Akademsko varanje na tehničkim fakultetima: uloga motivacije za učenje i kontekstualnih faktora", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:726167