master's thesis
Akademsko varanje na tehničkim fakultetima: uloga motivacije za učenje i kontekstualnih faktora

Bunoza, Barbara
University of Zagreb
University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences
Department of Psychology

Cite this document

Bunoza, B. (2019). Akademsko varanje na tehničkim fakultetima: uloga motivacije za učenje i kontekstualnih faktora (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:726167

Bunoza, Barbara. "Akademsko varanje na tehničkim fakultetima: uloga motivacije za učenje i kontekstualnih faktora." Master's thesis, University of Zagreb, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:726167

Bunoza, Barbara. "Akademsko varanje na tehničkim fakultetima: uloga motivacije za učenje i kontekstualnih faktora." Master's thesis, University of Zagreb, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:726167

Bunoza, B. (2019). 'Akademsko varanje na tehničkim fakultetima: uloga motivacije za učenje i kontekstualnih faktora', Master's thesis, University of Zagreb, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 29 September 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:726167

Bunoza B. Akademsko varanje na tehničkim fakultetima: uloga motivacije za učenje i kontekstualnih faktora [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2019 [cited 2020 September 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:726167

B. Bunoza, "Akademsko varanje na tehničkim fakultetima: uloga motivacije za učenje i kontekstualnih faktora", Master's thesis, University of Zagreb, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:726167

Islandora Bookmark - Please login to use this feature