master's thesis
Školske knjižnice Istarske županije u „Školi za život“
e-učenje kao usavršavanje i priprema za kurikularnu reformu

Milovan, Ana
University of Zagreb
University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences
Department of information and Communication sciences

Cite this document

Milovan, A. (2019). Školske knjižnice Istarske županije u „Školi za život“ : e-učenje kao usavršavanje i priprema za kurikularnu reformu (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:666524

Milovan, Ana. "Školske knjižnice Istarske županije u „Školi za život“ : e-učenje kao usavršavanje i priprema za kurikularnu reformu." Master's thesis, University of Zagreb, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:666524

Milovan, Ana. "Školske knjižnice Istarske županije u „Školi za život“ : e-učenje kao usavršavanje i priprema za kurikularnu reformu." Master's thesis, University of Zagreb, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:666524

Milovan, A. (2019). 'Školske knjižnice Istarske županije u „Školi za život“ : e-učenje kao usavršavanje i priprema za kurikularnu reformu', Master's thesis, University of Zagreb, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 29 September 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:666524

Milovan A. Školske knjižnice Istarske županije u „Školi za život“ : e-učenje kao usavršavanje i priprema za kurikularnu reformu [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2019 [cited 2020 September 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:666524

A. Milovan, "Školske knjižnice Istarske županije u „Školi za život“ : e-učenje kao usavršavanje i priprema za kurikularnu reformu", Master's thesis, University of Zagreb, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:666524

Islandora Bookmark - Please login to use this feature