master's thesis
Učenikova percepcija stresa prilikom etape provjeravanja i ocjenjivanja u srednjoškolskoj nastavi informatike

Ščibajlo, Dorian
University of Zagreb
Faculty of Humanities and Social Sciences
Department of information and Communication sciences

Cite this document

Ščibajlo, D. (2019). Učenikova percepcija stresa prilikom etape provjeravanja i ocjenjivanja u srednjoškolskoj nastavi informatike (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:254069

Ščibajlo, Dorian. "Učenikova percepcija stresa prilikom etape provjeravanja i ocjenjivanja u srednjoškolskoj nastavi informatike." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:254069

Ščibajlo, Dorian. "Učenikova percepcija stresa prilikom etape provjeravanja i ocjenjivanja u srednjoškolskoj nastavi informatike." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:254069

Ščibajlo, D. (2019). 'Učenikova percepcija stresa prilikom etape provjeravanja i ocjenjivanja u srednjoškolskoj nastavi informatike', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 27 September 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:254069

Ščibajlo D. Učenikova percepcija stresa prilikom etape provjeravanja i ocjenjivanja u srednjoškolskoj nastavi informatike [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2019 [cited 2022 September 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:254069

D. Ščibajlo, "Učenikova percepcija stresa prilikom etape provjeravanja i ocjenjivanja u srednjoškolskoj nastavi informatike", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:254069

Please login to the repository to save this object to your list.