master's thesis
Učenikova percepcija stresa prilikom etape provjeravanja i ocjenjivanja u srednjoškolskoj nastavi informatike

Ščibajlo, Dorian
University of Zagreb
University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences
Department of information and Communication sciences

Cite this document

Ščibajlo, D. (2019). Učenikova percepcija stresa prilikom etape provjeravanja i ocjenjivanja u srednjoškolskoj nastavi informatike (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:254069

Ščibajlo, Dorian. "Učenikova percepcija stresa prilikom etape provjeravanja i ocjenjivanja u srednjoškolskoj nastavi informatike." Master's thesis, University of Zagreb, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:254069

Ščibajlo, Dorian. "Učenikova percepcija stresa prilikom etape provjeravanja i ocjenjivanja u srednjoškolskoj nastavi informatike." Master's thesis, University of Zagreb, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:254069

Ščibajlo, D. (2019). 'Učenikova percepcija stresa prilikom etape provjeravanja i ocjenjivanja u srednjoškolskoj nastavi informatike', Master's thesis, University of Zagreb, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 31 October 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:254069

Ščibajlo D. Učenikova percepcija stresa prilikom etape provjeravanja i ocjenjivanja u srednjoškolskoj nastavi informatike [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2019 [cited 2020 October 31] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:254069

D. Ščibajlo, "Učenikova percepcija stresa prilikom etape provjeravanja i ocjenjivanja u srednjoškolskoj nastavi informatike", Master's thesis, University of Zagreb, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:254069

Islandora Bookmark - Please login to use this feature