Scientific paper - Original scientific paper
Usporedba efekata vršnjačkog utjecaja i vršnjačke selekcije u kontekstu stupanja adolescentica u prvi spolni odnos
Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja, 28 (2019), 2; 315-332. https://doi.org/10.5559/di.28.2.07

Lucić, Marko; Štulhofer, Aleksandar

Cite this document

Lucić, M. & Štulhofer, A. (2019). Usporedba efekata vršnjačkog utjecaja i vršnjačke selekcije u kontekstu stupanja adolescentica u prvi spolni odnos. Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja, 28. (2), 315-332. doi: 10.5559/di.28.2.07

Lucić, Marko and Aleksandar Štulhofer. "Usporedba efekata vršnjačkog utjecaja i vršnjačke selekcije u kontekstu stupanja adolescentica u prvi spolni odnos." Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja, vol. 28, no. 2, 2019, pp. 315-332. https://doi.org/10.5559/di.28.2.07

Lucić, Marko and Aleksandar Štulhofer. "Usporedba efekata vršnjačkog utjecaja i vršnjačke selekcije u kontekstu stupanja adolescentica u prvi spolni odnos." Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja 28, no. 2 (2019): 315-332. https://doi.org/10.5559/di.28.2.07

Lucić, M. and Štulhofer, A. (2019) 'Usporedba efekata vršnjačkog utjecaja i vršnjačke selekcije u kontekstu stupanja adolescentica u prvi spolni odnos', Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja, 28(2), pp. 315-332. doi: 10.5559/di.28.2.07

Lucić M, Štulhofer A. Usporedba efekata vršnjačkog utjecaja i vršnjačke selekcije u kontekstu stupanja adolescentica u prvi spolni odnos. Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja [Internet]. 2019 [cited 2020 September 22];28(2):315-332. doi: 10.5559/di.28.2.07

M. Lucić and A. Štulhofer, "Usporedba efekata vršnjačkog utjecaja i vršnjačke selekcije u kontekstu stupanja adolescentica u prvi spolni odnos", Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja, vol. 28, no. 2, pp. 315-332, 2019. [Online]. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:455288. [Accessed: 22 September 2020]

Islandora Bookmark - Please login to use this feature