master's thesis
Marketinške kampanje Hrvatske turističke zajednice
percepcije studenata triju hrvatskih sveučilišta

Franjić, Ema
University of Zagreb
Faculty of Humanities and Social Sciences
Department of Sociology

Cite this document

Franjić, E. (2021). Marketinške kampanje Hrvatske turističke zajednice : percepcije studenata triju hrvatskih sveučilišta (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:281456

Franjić, Ema. "Marketinške kampanje Hrvatske turističke zajednice : percepcije studenata triju hrvatskih sveučilišta." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:281456

Franjić, Ema. "Marketinške kampanje Hrvatske turističke zajednice : percepcije studenata triju hrvatskih sveučilišta." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:281456

Franjić, E. (2021). 'Marketinške kampanje Hrvatske turističke zajednice : percepcije studenata triju hrvatskih sveučilišta', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 15 October 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:281456

Franjić E. Marketinške kampanje Hrvatske turističke zajednice : percepcije studenata triju hrvatskih sveučilišta [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2021 [cited 2021 October 15] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:281456

E. Franjić, "Marketinške kampanje Hrvatske turističke zajednice : percepcije studenata triju hrvatskih sveučilišta", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:281456

Islandora Bookmark - Please login to use this feature