master's thesis
Verbotonalna metoda u kontekstu suvremenih pristupa rehabilitacije govorno-jezičnih poremećaja kod predškolske djece

Kelemen, Ivana
University of Zagreb
Faculty of Humanities and Social Sciences
Department of Phonetics

Cite this document

Kelemen, I. (2021). Verbotonalna metoda u kontekstu suvremenih pristupa rehabilitacije govorno-jezičnih poremećaja kod predškolske djece (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:793989

Kelemen, Ivana. "Verbotonalna metoda u kontekstu suvremenih pristupa rehabilitacije govorno-jezičnih poremećaja kod predškolske djece." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:793989

Kelemen, Ivana. "Verbotonalna metoda u kontekstu suvremenih pristupa rehabilitacije govorno-jezičnih poremećaja kod predškolske djece." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:793989

Kelemen, I. (2021). 'Verbotonalna metoda u kontekstu suvremenih pristupa rehabilitacije govorno-jezičnih poremećaja kod predškolske djece', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 04 August 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:793989

Kelemen I. Verbotonalna metoda u kontekstu suvremenih pristupa rehabilitacije govorno-jezičnih poremećaja kod predškolske djece [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2021 [cited 2021 August 04] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:793989

I. Kelemen, "Verbotonalna metoda u kontekstu suvremenih pristupa rehabilitacije govorno-jezičnih poremećaja kod predškolske djece", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:793989

Islandora Bookmark - Please login to use this feature