master's thesis
Prikaz hrvatskih vladara IX. stoljeća u srednjoškolskim udžbenicima povijesti od Mažuranićeve reforme školstva do danas

Sokolaj, Filip
University of Zagreb
University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences
Department of History

Cite this document

Sokolaj, F. (2021). Prikaz hrvatskih vladara IX. stoljeća u srednjoškolskim udžbenicima povijesti od Mažuranićeve reforme školstva do danas (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:959138

Sokolaj, Filip. "Prikaz hrvatskih vladara IX. stoljeća u srednjoškolskim udžbenicima povijesti od Mažuranićeve reforme školstva do danas." Master's thesis, University of Zagreb, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:959138

Sokolaj, Filip. "Prikaz hrvatskih vladara IX. stoljeća u srednjoškolskim udžbenicima povijesti od Mažuranićeve reforme školstva do danas." Master's thesis, University of Zagreb, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:959138

Sokolaj, F. (2021). 'Prikaz hrvatskih vladara IX. stoljeća u srednjoškolskim udžbenicima povijesti od Mažuranićeve reforme školstva do danas', Master's thesis, University of Zagreb, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 25 February 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:959138

Sokolaj F. Prikaz hrvatskih vladara IX. stoljeća u srednjoškolskim udžbenicima povijesti od Mažuranićeve reforme školstva do danas [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2021 [cited 2021 February 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:959138

F. Sokolaj, "Prikaz hrvatskih vladara IX. stoljeća u srednjoškolskim udžbenicima povijesti od Mažuranićeve reforme školstva do danas", Master's thesis, University of Zagreb, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:959138

Islandora Bookmark - Please login to use this feature