master's thesis
Predodžbe o djetetu i djetinjstvu krajem 19. i početkom 20. stoljeća u hrvatskoj etnografskoj građi na primjeru discipliniranja i kažnjavanja djece

Horvat, Martina
University of Zagreb
Faculty of Humanities and Social Sciences
Department of Ethnology and Cultural Anthropology

Cite this document

Horvat, M. (2021). Predodžbe o djetetu i djetinjstvu krajem 19. i početkom 20. stoljeća u hrvatskoj etnografskoj građi na primjeru discipliniranja i kažnjavanja djece (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:062998

Horvat, Martina. "Predodžbe o djetetu i djetinjstvu krajem 19. i početkom 20. stoljeća u hrvatskoj etnografskoj građi na primjeru discipliniranja i kažnjavanja djece." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:062998

Horvat, Martina. "Predodžbe o djetetu i djetinjstvu krajem 19. i početkom 20. stoljeća u hrvatskoj etnografskoj građi na primjeru discipliniranja i kažnjavanja djece." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:062998

Horvat, M. (2021). 'Predodžbe o djetetu i djetinjstvu krajem 19. i početkom 20. stoljeća u hrvatskoj etnografskoj građi na primjeru discipliniranja i kažnjavanja djece', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 03 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:062998

Horvat M. Predodžbe o djetetu i djetinjstvu krajem 19. i početkom 20. stoljeća u hrvatskoj etnografskoj građi na primjeru discipliniranja i kažnjavanja djece [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2021 [cited 2024 December 03] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:062998

M. Horvat, "Predodžbe o djetetu i djetinjstvu krajem 19. i početkom 20. stoljeća u hrvatskoj etnografskoj građi na primjeru discipliniranja i kažnjavanja djece", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:062998

Please login to the repository to save this object to your list.