master's thesis
Metodika individualnog pristupa rehabilitaciji slušanja i govora djece predškolske dobi sa slušnim oštećenjima

Potočnik, Ivona
University of Zagreb
Faculty of Humanities and Social Sciences
Department of Phonetics

Cite this document

Potočnik, I. (2020). Metodika individualnog pristupa rehabilitaciji slušanja i govora djece predškolske dobi sa slušnim oštećenjima (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:341622

Potočnik, Ivona. "Metodika individualnog pristupa rehabilitaciji slušanja i govora djece predškolske dobi sa slušnim oštećenjima." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:341622

Potočnik, Ivona. "Metodika individualnog pristupa rehabilitaciji slušanja i govora djece predškolske dobi sa slušnim oštećenjima." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:341622

Potočnik, I. (2020). 'Metodika individualnog pristupa rehabilitaciji slušanja i govora djece predškolske dobi sa slušnim oštećenjima', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 15 April 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:341622

Potočnik I. Metodika individualnog pristupa rehabilitaciji slušanja i govora djece predškolske dobi sa slušnim oštećenjima [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2020 [cited 2021 April 15] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:341622

I. Potočnik, "Metodika individualnog pristupa rehabilitaciji slušanja i govora djece predškolske dobi sa slušnim oštećenjima", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:341622

Islandora Bookmark - Please login to use this feature