master's thesis
Izazovi inkluzije djece s teškoćama u redovitim osnovnoškolskim ustanovama iz perspektive pedagoga

Marincel, Vanesa
University of Zagreb
Faculty of Humanities and Social Sciences
Department of Pedagogy

Cite this document

Marincel, V. (2020). Izazovi inkluzije djece s teškoćama u redovitim osnovnoškolskim ustanovama iz perspektive pedagoga (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:636385

Marincel, Vanesa. "Izazovi inkluzije djece s teškoćama u redovitim osnovnoškolskim ustanovama iz perspektive pedagoga." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:636385

Marincel, Vanesa. "Izazovi inkluzije djece s teškoćama u redovitim osnovnoškolskim ustanovama iz perspektive pedagoga." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:636385

Marincel, V. (2020). 'Izazovi inkluzije djece s teškoćama u redovitim osnovnoškolskim ustanovama iz perspektive pedagoga', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 18 April 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:636385

Marincel V. Izazovi inkluzije djece s teškoćama u redovitim osnovnoškolskim ustanovama iz perspektive pedagoga [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2020 [cited 2021 April 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:636385

V. Marincel, "Izazovi inkluzije djece s teškoćama u redovitim osnovnoškolskim ustanovama iz perspektive pedagoga", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:636385

Islandora Bookmark - Please login to use this feature