master's thesis
Učinak edukativnog programa Oaza za djecu:
procjena efikasnosti školskog programa iz perspektive nastavnika i učenika

Rahle, Lucija
University of Zagreb
University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences
Department of Psychology

Cite this document

Rahle, L. (2020). Učinak edukativnog programa Oaza za djecu: : procjena efikasnosti školskog programa iz perspektive nastavnika i učenika (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:360997

Rahle, Lucija. "Učinak edukativnog programa Oaza za djecu: : procjena efikasnosti školskog programa iz perspektive nastavnika i učenika." Master's thesis, University of Zagreb, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:360997

Rahle, Lucija. "Učinak edukativnog programa Oaza za djecu: : procjena efikasnosti školskog programa iz perspektive nastavnika i učenika." Master's thesis, University of Zagreb, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:360997

Rahle, L. (2020). 'Učinak edukativnog programa Oaza za djecu: : procjena efikasnosti školskog programa iz perspektive nastavnika i učenika', Master's thesis, University of Zagreb, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 03 December 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:360997

Rahle L. Učinak edukativnog programa Oaza za djecu: : procjena efikasnosti školskog programa iz perspektive nastavnika i učenika [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2020 [cited 2020 December 03] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:360997

L. Rahle, "Učinak edukativnog programa Oaza za djecu: : procjena efikasnosti školskog programa iz perspektive nastavnika i učenika", Master's thesis, University of Zagreb, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:360997

Islandora Bookmark - Please login to use this feature