master's thesis
Razlika u verbalnom i vidnom neverbalnom pamćenju između skupina pacijenata s različitom lateralizacijom moždane aneurizme

Somek, Ivo
University of Zagreb
University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences
Department of Psychology

Cite this document

Somek, I. (2020). Razlika u verbalnom i vidnom neverbalnom pamćenju između skupina pacijenata s različitom lateralizacijom moždane aneurizme (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:328363

Somek, Ivo. "Razlika u verbalnom i vidnom neverbalnom pamćenju između skupina pacijenata s različitom lateralizacijom moždane aneurizme." Master's thesis, University of Zagreb, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:328363

Somek, Ivo. "Razlika u verbalnom i vidnom neverbalnom pamćenju između skupina pacijenata s različitom lateralizacijom moždane aneurizme." Master's thesis, University of Zagreb, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:328363

Somek, I. (2020). 'Razlika u verbalnom i vidnom neverbalnom pamćenju između skupina pacijenata s različitom lateralizacijom moždane aneurizme', Master's thesis, University of Zagreb, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 25 November 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:328363

Somek I. Razlika u verbalnom i vidnom neverbalnom pamćenju između skupina pacijenata s različitom lateralizacijom moždane aneurizme [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2020 [cited 2020 November 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:328363

I. Somek, "Razlika u verbalnom i vidnom neverbalnom pamćenju između skupina pacijenata s različitom lateralizacijom moždane aneurizme", Master's thesis, University of Zagreb, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:328363

Islandora Bookmark - Please login to use this feature