master's thesis
Obrazovanje pripadnika češke nacionalne manjine na primjeru Osnovne škole Silvija Strahimira Kranjčevića u Zagrebu

Hrvoj Zajec, Jana
University of Zagreb
University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences
Department of Pedagogy

Cite this document

Hrvoj Zajec, J. (2020). Obrazovanje pripadnika češke nacionalne manjine na primjeru Osnovne škole Silvija Strahimira Kranjčevića u Zagrebu (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:362841

Hrvoj Zajec, Jana. "Obrazovanje pripadnika češke nacionalne manjine na primjeru Osnovne škole Silvija Strahimira Kranjčevića u Zagrebu." Master's thesis, University of Zagreb, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:362841

Hrvoj Zajec, Jana. "Obrazovanje pripadnika češke nacionalne manjine na primjeru Osnovne škole Silvija Strahimira Kranjčevića u Zagrebu." Master's thesis, University of Zagreb, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:362841

Hrvoj Zajec, J. (2020). 'Obrazovanje pripadnika češke nacionalne manjine na primjeru Osnovne škole Silvija Strahimira Kranjčevića u Zagrebu', Master's thesis, University of Zagreb, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 22 October 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:362841

Hrvoj Zajec J. Obrazovanje pripadnika češke nacionalne manjine na primjeru Osnovne škole Silvija Strahimira Kranjčevića u Zagrebu [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2020 [cited 2020 October 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:362841

J. Hrvoj Zajec, "Obrazovanje pripadnika češke nacionalne manjine na primjeru Osnovne škole Silvija Strahimira Kranjčevića u Zagrebu", Master's thesis, University of Zagreb, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:362841

Islandora Bookmark - Please login to use this feature