master's thesis
Tradicija i kultura ukrajinskih Karpata.Principi prevođenj znanstvenog teksta i njegova kulturološka interpretacija.

Hanžek, Ivana
University of Zagreb
University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences
Department of East Slavic languages and literatures

Cite this document

Hanžek, I. (2018). Tradicija i kultura ukrajinskih Karpata.Principi prevođenj znanstvenog teksta i njegova kulturološka interpretacija. (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:275651

Hanžek, Ivana. "Tradicija i kultura ukrajinskih Karpata.Principi prevođenj znanstvenog teksta i njegova kulturološka interpretacija.." Master's thesis, University of Zagreb, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:275651

Hanžek, Ivana. "Tradicija i kultura ukrajinskih Karpata.Principi prevođenj znanstvenog teksta i njegova kulturološka interpretacija.." Master's thesis, University of Zagreb, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:275651

Hanžek, I. (2018). 'Tradicija i kultura ukrajinskih Karpata.Principi prevođenj znanstvenog teksta i njegova kulturološka interpretacija.', Master's thesis, University of Zagreb, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 18 September 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:275651

Hanžek I. Tradicija i kultura ukrajinskih Karpata.Principi prevođenj znanstvenog teksta i njegova kulturološka interpretacija. [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2018 [cited 2020 September 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:275651

I. Hanžek, "Tradicija i kultura ukrajinskih Karpata.Principi prevođenj znanstvenog teksta i njegova kulturološka interpretacija.", Master's thesis, University of Zagreb, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:275651

Islandora Bookmark - Please login to use this feature