master's thesis
15. srpnja kao antikolonijalna fantazija: između sjećanja i zaborava

Vodopija, Helena
University of Zagreb
Faculty of Humanities and Social Sciences
Department of Ethnology and Cultural Anthropology
University of Zagreb
Faculty of Humanities and Social Sciences
Department of Hungarology, Turkology and Judaism

Cite this document

Vodopija, H. (2020). 15. srpnja kao antikolonijalna fantazija: između sjećanja i zaborava (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:939385

Vodopija, Helena. "15. srpnja kao antikolonijalna fantazija: između sjećanja i zaborava." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences; University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:939385

Vodopija, Helena. "15. srpnja kao antikolonijalna fantazija: između sjećanja i zaborava." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences; University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:939385

Vodopija, H. (2020). '15. srpnja kao antikolonijalna fantazija: između sjećanja i zaborava', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences; University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 22 October 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:939385

Vodopija H. 15. srpnja kao antikolonijalna fantazija: između sjećanja i zaborava [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences; Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2020 [cited 2021 October 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:939385

H. Vodopija, "15. srpnja kao antikolonijalna fantazija: između sjećanja i zaborava", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, Zagreb; University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:939385

Islandora Bookmark - Please login to use this feature