doctoral thesis
Provjera Higginsove teorije neusklađenoga pojma o sebi adolescenata u odnosu na očekivanja roditelja i vršnjaka

Stamać Ožanić, Marija
University of Zagreb
University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences
Department of Psychology

Cite this document

Stamać Ožanić, M. (2020). Provjera Higginsove teorije neusklađenoga pojma o sebi adolescenata u odnosu na očekivanja roditelja i vršnjaka (Doctoral thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:696869

Stamać Ožanić, Marija. "Provjera Higginsove teorije neusklađenoga pojma o sebi adolescenata u odnosu na očekivanja roditelja i vršnjaka." Doctoral thesis, University of Zagreb, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:696869

Stamać Ožanić, Marija. "Provjera Higginsove teorije neusklađenoga pojma o sebi adolescenata u odnosu na očekivanja roditelja i vršnjaka." Doctoral thesis, University of Zagreb, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:696869

Stamać Ožanić, M. (2020). 'Provjera Higginsove teorije neusklađenoga pojma o sebi adolescenata u odnosu na očekivanja roditelja i vršnjaka', Doctoral thesis, University of Zagreb, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 25 September 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:696869

Stamać Ožanić M. Provjera Higginsove teorije neusklađenoga pojma o sebi adolescenata u odnosu na očekivanja roditelja i vršnjaka [Doctoral thesis]. Zagreb: University of Zagreb, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2020 [cited 2020 September 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:696869

M. Stamać Ožanić, "Provjera Higginsove teorije neusklađenoga pojma o sebi adolescenata u odnosu na očekivanja roditelja i vršnjaka", Doctoral thesis, University of Zagreb, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:696869

Islandora Bookmark - Please login to use this feature