master's thesis
Kako su igrani filmovi stvarali percepciju o Trećem Reichu od 1945. do danas

Klasić, Iva
University of Zagreb
Faculty of Humanities and Social Sciences
Department of History

Cite this document

Klasić, I. (2017). Kako su igrani filmovi stvarali percepciju o Trećem Reichu od 1945. do danas (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:161258

Klasić, Iva. "Kako su igrani filmovi stvarali percepciju o Trećem Reichu od 1945. do danas." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:161258

Klasić, Iva. "Kako su igrani filmovi stvarali percepciju o Trećem Reichu od 1945. do danas." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:161258

Klasić, I. (2017). 'Kako su igrani filmovi stvarali percepciju o Trećem Reichu od 1945. do danas', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 19 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:161258

Klasić I. Kako su igrani filmovi stvarali percepciju o Trećem Reichu od 1945. do danas [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2017 [cited 2024 April 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:161258

I. Klasić, "Kako su igrani filmovi stvarali percepciju o Trećem Reichu od 1945. do danas", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Humanities and Social Sciences, Zagreb, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:161258

Please login to the repository to save this object to your list.